torsdag 12 mars 2015

Nu åker ja till Turkiet! - en PL till Alfred

På dagen en månad innan vi skulle åka till Turkiet förra året bestämde sej Alfred för att det var dags att packa och fara! *S*

Jag fick en bild via mobilen och valde att ta en skärmdump och låta den bli en del av journalingen.

På fotot fanns en tom, vit yta på ett skåp. Den tyckte jag var så ful att jag dekorerade den med en uggla i matchande färger *ler*

Det är "reda och ordning" i Alfreds väska. Allt viktigt är med... badbyxor, armpuffar och plåster!

Tja... sen var det ju bara att koppla resväskan bak på traktorn och ge sej av!

Nog är han ganska härlig, den här ungen?!

3 kommentarer:

  1. Denne var spennende og sjarmerende, stilig med mob. boblene. For en herlig kar, digger traktor med koffert på slep bildene. Denne var virkelig snasen <3 For en lekker ugle på bilde med åpen koffert også.

    SvaraRadera
  2. Hej Cornelia!
    Ännu en underbart fin PL-sida:)) Härliga foton på Alfred som du matchat så läckert med papper och dekorationer:)) Dina texter till fotona blir Alltid såååå härliga:) Du är sååååå duktig, som jag sagt flera ggr;))

    Ha en jätte fin dag:)
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  3. Härlig sida! Smart idé med skärmdumpar och jag håller med honom, vem orkar vänta en hel månad :)

    SvaraRadera