fredag 9 januari 2015

Sommar och sol

Jag hade en LO i orange, grönt och gult... och "behövde" en PL-sida som skulle passa ihop på samma uppslag. Fotona är från en familjedag på Ortvikens pappersbruk i juni 2014.

En djupdykning bland mina pappersrester... och jodå, jag hittade lite av samma papper som jag använt till LO-n!

Rubriken har jag stansat ut med QK Abigail classic och jag låter den fortsätta över två fickor.

Sidan är till Emil... och han är inte nr 1 utan nr 3 på prispallen, så jag fick modifiera biljetten från ROX litegrann *S*

Och så här ser sidorna ut bredvid varandra i albumet. Jag är själv helt nöjd med resultatet!

2 kommentarer:

  1. Hej Cornelia!
    Ännu två helt underbara PL-sidor, självklart ska du vara helnöjd:)))) Härliga foton på grabbarna och superläckra dekorationer:)) Du får ihop det såååå snyggt varje gång, du är bäst! Så är det bara:)))

    Ha nu en skön helg
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  2. Herlig side, med masse flotte farger. :-)
    God helg til deg.

    SvaraRadera