fredag 16 januari 2015

Heja på!

Hur många är det inte som gett nyårslöften om mer träning, sundare livsstil och sånt?! Och hur många behöver inte en liten knuff i ryggen så här års för att fortsätta med sina intentioner? På så sätt kom detta kort till.

 Texten är embossad i svart, men det syns dåligt på bilden.

Insidan har fått en text från ROX och har plats att skriva en helt egen hälsning på högersidan, för jag tycker att det här kortet kan passa som grattiskort också, om man så vill.

Baksidan.

Det här kortet är gjort som inspiration till Hjertebodens januari-utmaning som har titeln Nye begynnelser. Kila in HÄR i bloggen och var med, du också!

5 kommentarer:

  1. wow så fargefriskt og flott kort du har laget :)
    kjempe herlig tekst :)

    SvaraRadera
  2. Kjempeflott kort! :D
    Fine friske farger, og så kul tekst på forsiden!
    God helg til deg! :D

    SvaraRadera
  3. Du skapar så fint i färg! Kortet påminner mig om att det snart är vår...

    SvaraRadera
  4. Hej Cornelia!
    Dina kort blir ju alltid så fina:) Den texten på framsidan var ju riktigt bra;)) Stämpeln har du färglagt så snyggt, den passar perfekt till papprena:)) Och insidan blev lika snygg:))
    Lycka till i utmaningen:))

    Ha en fin helg:)
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Faktum är att jag färglade stämpeln i julhelgen.. och valde papper efteråt. Jag brukar annars göra tvärtom, just för att det är svårt (tycker jag) att annars hitta matchande papper. Men här hade jag papper i rätt gröna nyanser. Sicken tur!

      Radera