torsdag 4 december 2014

Många sidor blir det...

Många bilder blir det när man, som jag, springer omkring med kameran i högsta hugg hela dagarna *ler* Här fortsätter jag att visa semestersidor som Alice fick när hon fyllde år häromveckan.

Jag hade ju gjort i ordning några journalingkort i förväg och barnen fick varsin ask med dessa samt pennor, klistermärken och lite annat för att själva fylla i korten. Det tog till sista semesterdagen innan de satte igång med detta men jag är så glad att de gjorde det, för det är verkligen kul att ha med deras egna tankar på detta sätt. (Ja, jag vet... jag har skrivit det förut, men det tål att upprepas!).

Det här flygfotot av hotellet har jag såklart inte tagit själv... jag hade inte med mej nån helikopter *S* men man kan hitta en del på nätet och så är det med just denna bild. Roligt att ha med ett annat perspektiv än det man kan åstadkomma själv från marken, tycker jag.

Även på nästa sida finns Alices egen-skrivna kort med. Alla foton är inte tip-top i kvalitén, men ändå roliga minnen att spara.

Kul dekorationer här, de är från Freckled Fawn (klistermojängen och datumtejpen, alltså).

1 kommentar:

  1. Hej Cornelia!
    Urläckra PL-sidor du gjort igen, me like:)) Härliga foton på familjen som du sedan satt ihop så snyggt med läckra PL-kort och dekorationer:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera