torsdag 4 september 2014

I Rampelyset!

Denna PL-sida fick den fina utmärkelsen i norska forumet på scrapping.no .

Henrikke skriver: Jeg har falt helt for Cornelia sin Project Life-layout. Jeg bare elsker at alt fokuset er på bildet og ingenting annet. Nydelig font på bildet som passer helt perfekt til temaet. Stilig måte å bruke Project Life på, i tillegg til to flotte personer på bildet :-)

Och med detta kan jag "ikläda mej" denna banner och sträcka på mej lite extra i rampljuset!

Tack, Henrikke! Jag blev verkligen jätteglad!

2 kommentarer:

  1. Jeg er helt enig med Henrikke! Jeg liker også at bildene er i fokus på både PL sider og LO og denne er her var bare helt super! Nå skal jeg også komme igang med PL projektet mitt! Tusen takk for all inspirasjon du gir, både med kort og PL sider og din omtanke for andre! Du er et nydelig menneske Cornelia <3 Ha en flott fredag! <3

    SvaraRadera
  2. Vad roligt! Grattis!

    SvaraRadera