torsdag 31 juli 2014

Nya cykelkläder - en PL-sida

 
Jag fortsätter att visa de LO-er och PL-sidor, som Johan fick när han fyllde år. Här är en PL som handlar om hans nya cykelkläder, som synes. Den här gången har jag inte använt mej av några färdiga kort alls, utan skurit ut dem ur mönsterpapper som jag hade liggande. Det går ju precis lika bra, det!

Rubriken är utstansad med QK Studio Classic. Platta dekorationer är utmärkta och cykeln här gillar jag skarpt. Den kommer från Fancy Pants.

Washi-tejp har jag hittills haft lite svårt att finna något användningsområde för, men den här med cyklar som mönster kunde ju inte varit bättre! "Dragkedjan" längst upp är också en slags tejp, fast av plast.

 Längst ner till höger finns en tag, också den från Fancy Pants.

Gjord till en artikel på Forsiden hos scrapping.no.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar