onsdag 16 april 2014

Påskpresent

Som en liten påskhälsning har jag skickat den här dekorerade toffifee-asken till mina föräldrar och syskon, som ska fira påsken tillsammans. När man vill skicka påskgodis är det lite opraktiskt, tycker jag, att använda ett påskägg som förpackning... skrymmande och lite svårt att paketera. En sån här platt ask passar bättre för posthantering!

 Hela asken kan dras ut såhär.

De vackra pappren kommer från Papirdesign och de fina motiven har jag fått från norska Barnemix, där jag ju varit Gäst-DT nu inför påsken. Vill du också ha dessa påskmotiv så hittar du dem, helt gratis, HÄR.


 Jag monterade motivet med 3D-kuddar för att skapa lite djup.

På undersidan gjorde jag plats att skriva en hälsning genom att stansa ut en lagom stor oval med hjälp av ett par spellbindersdies.

Asken finns också för beskådan på scrapping.no - s Forside.

4 kommentarer:

  1. Vilken fin ask:) Och tack för dom fina Påskmotiven:) Glad påsk. Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefin ask, gillar pappret, har varit och hämtat de fina påskmotiven och använt någon av dem också.
    Glad Påsk !
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  3. Hej Cornelia!
    Läcker altrad ask, me like:)) Vackert papper och motiv:) Blom arrangemanget blev sååå snyggt:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  4. Asken blev verkligen fin.
    Glad Påsk
    Kram

    SvaraRadera