söndag 20 april 2014

Jag har gjort det igen!

Jepp, nu har jag klätt ett album igen. De ser ju inte alltför kul ut från början, grå kartong och svart rygg i tyg. Funkar ju, men liten snyggare vill man väl ha det?!


 Och så här blev det en stund senare.

Två olika papper av den enkla anledningen att de rullar jag har med handgjort papper nånstans ifrån är för små för att räcka till ett helt album. Men det blir bara fint att kombinera två olika, tycker jag.

Ett par snygga band och namnet utstansat med ett QK-alfabete. Pricken över i blir verkligen de snygga metallhörnen från ROX. Att de blir lite knöliga när jag klämmer fast dem med plattången gör alls inget, om du frågar mej. Blir bara ännu finare!


3 kommentarer:

  1. Det ble definitivt 100% bedre!! Skikkelig lekre farger :) Så morsomt å gjøre også noe sånt personlig!

    SvaraRadera
  2. Veldig fint album. Mye mye bedre enn bare grå!

    SvaraRadera