tisdag 29 april 2014

Ett album till

Ni har ju just sett ett sånt här album här i bloggen och eftersom vi var flera familjer som åkte tillsammans på den här Turkiet-resan, så måste ju varje familj få sitt eget album, eller hur? Så här kommer nummer 2! Det är till Vickan med familj.

Utvecklat... ser lite invecklat ut?! *ler*

Vi börjar från början istället... och nu blir det många bilder igen. Av lite halvkass kvalitet, med blänk i fotona både här och där. Sorry.



Och här är då sista sidorna i albumet. Det slutar med att vi blir hämtade på hotellet mitt i natten och till sist landar i Östersund igen.

 En av mina favoritbilder från semestern är den här på Vickan och Emil i poolen.

En annan är den här, där Johan och Alfred står och kikar på Medelhavsutsikten från balkongen. Under tygtaket ligger restaurangens uteservering.

Den här lilla rutan i albumet, med Emil på kombinerad shopping- och geocachingtur i Side tycker jag blev riktigt bra. Gillar de där geo-taggarna, som jag köpt som dies från Studio Calico.

 Även det här albumet har en ficka på baksidan, såklart, med en CD-skiva med "hotell-låten" på.

5 kommentarer:

  1. Tack Tack snälla du för flera hälsningar i loggen trots att jag verkligen inte varit flitig där på sista tiden, hoppas att jag bättrar mig snart. Du är ju helt otrolig Cornelia så många projekt du hinner med, och det är alltid så roligt att titta runt inne hos dig. Vilka fina album du har gjort till dina medresenärer så rolig present att få som minne. Och dina ATC kort gillade jag jättemycket verkar vara en rolig teknik och så snyggt det blev.
    Här i Skåne land har vi nu haft ett underbart vår/sommarväder häggen blommar för fullt så nu dröjer det inte länge innan syrenen börjar också. Ha det nu så jätte gott i valborg och 1 maj
    Många Kramar Mona

    SvaraRadera
  2. Nok ett utrolig flott album. :-)
    Heldige er de som får så flotte gaver fra deg. :-)

    SvaraRadera
  3. Så nydelig album!
    Selvfølgelig kan du låne bildet. Takk for at du spør.

    Vigdis

    SvaraRadera
  4. Kjempeflott album! Masse herlige bilder og stilige bretting!
    klem Unni

    SvaraRadera
  5. WOW!!! Vilket album! Vilket jobb! Fantastiskt fint!

    SvaraRadera