tisdag 4 mars 2014

Till Alfred - istället för ett kort

Att få ett födelsedagskort när man fyller 3 år, som Alfred gör idag... ja, det kan väl vara kul. Men jag tror att "stor-killen" uppskattar den här asken än mer!

Motivet är Cool kille från Phunnyface och som ni ser så står han där och håller upp tre fingrar - tre år!

 I asken har jag lagt lite godis. Mot alla mina principer, egentligen, men...

... jag såg de här roliga "larverna" av tuggummin någonstans på nätet och jag ville så gärna prova att göra såna själv. Så därför... fick det bli en liten godisask, trots allt.

5 kommentarer:

  1. Så kul eske! Regner med den falt i smak hos bursdagsbarnet. :-)
    Kjempesøte tyggis larver, sånne har jeg ikke sett før. :-)

    SvaraRadera
  2. Knall tøff. Tror nok den er mye mer populær ja :)
    Linda

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha såååå söta tuggumi-larver hi hi, underbar ask oxå

    SvaraRadera
  4. Vilken jätteskojig idé! Sååååå gulliga larver och från och med nu kommer jag alltid att tänka på dessa när jag köper sådana tuggummin. :)

    SvaraRadera
  5. Så snygg ask och härliga färger på framsidan tufft med namnet ovanpå. Härliga, glada larver.
    Kram Ulla

    SvaraRadera