onsdag 12 februari 2014

Bäbiskort igen

 Så fick jag, igen, en beställning på ett bäbiskort som gärna kunde varit klart igår. Den här gången valde jag att hålla kortet i brun-beiga toner och bara en liten ljusblå detalj. Jag, som gillar brunt, tycker att det blev fint!

Charms och sked från ROX, liksom de små supersöta tagsen, som jag stansat ut med en sprillans ny die därifrån.

Det nedre pappret är så glittrigt och fint i verkligheten, men det syns inte så väldigt mycket på bilderna.

Insidan har stämplar från Forma och Vilda. En av få Vilda-stämplar som jag faktiskt tycker om.

Baksidan har givetvis min personliga stämpel och i mitten har jag stämplat samma lilla text som jag har på en av tagsen på framsidan.

3 kommentarer:

  1. Så flott babykort! Kjempefint motiv og tekster. Flotte farger!
    klem Unni

    SvaraRadera
  2. Hej Cornelia!
    Så underbart fint bäbiskort du gjort igen:)) Underbara stämplar, papper, band och dekorationer:)) Du får alltid till det såååå snyggt och välgjort:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  3. Jättefint bebis kort gillar stämplen på insidan den har jag också, har både till pojke och flicka.
    Kram Ulla

    SvaraRadera