torsdag 28 november 2013

Galna grimaser - en LO igen

Med min kamera i högsta hugg tog Alice dessa bilder på sig själv och kusin Johan när vi var ute på Portercaféet och åt räkbuffé i somras. De måste ju bara scrappas, eller hur?!

Colorblocking kallas den här sortens upplägg, har jag fått lära mej. Jag gillar det verkligen, att samla många bilder tillsammans och så plocka in en ruta med journaling... Skulle kunna göra nästan alla mina LO-er såhär (men antagligen skulle det bli rätt enformigt ändå)!

Snygg kameracharm som passar utmärkt här. Den kommer från ROX.

5 kommentarer:

  1. Nu har du hunnit med att fylla alla lådor med nya kort sen jag sist kollade här!!! Allt är lika underbart som det brukar vara!! Jag förstår bara inte hur du hinner med att fundera ut allt och sen göra det!!??
    Kram

    SvaraRadera
  2. Supersnygg LO! Det är så läckert när man får med många fotografier på en sida - något jag personligen inte tycker att jag lyckas med, men jag ska testa igen för detta inspirerar mig! :D

    SvaraRadera
  3. störtskön layout, sitter här och flinar.
    Coolt färgglatt och så kul.

    SvaraRadera
  4. Flott oppsett, morsomt med colorblocking-teknikk!
    Herlige farger også, det er sånn at en blir glad av å se på den :D

    SvaraRadera
  5. Hej Cornelia!
    Fasiken vad läcker LO!!! Roliga grimaser:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera