söndag 14 juli 2013

Veckans skiss #28


Nu är det hög tid att göra Johans födelsedags-LO-er! Han fyller 9 år nästa lördag och får ju alltid ett gäng nya LO-er att fylla på sitt album med... och jag kan ju lugnt säga att jag ligger efter i produktionen.

Här är Veckans skiss #28, som jag hade som utgångspunkt när jag gjorde den första LO-n, som har bilder från förra årets födelsedag.

Och här är en liten tjuvkik på resultatet. Texten på bandet är från ROX och motivet med paketen från Phunnyface.

3 kommentarer:

  1. Hmm det är kanske det man ska göra, en skiss, innan man gör kort. Jag bara klipper och klistrar hihihi.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Va skönt att se att det inte bara jag som ligger efter med födelsedags LOn :)
    Har korten som ligger och väntar,men det brukar komma lite annat i mellan.

    SvaraRadera
  3. Det lilla jag ser av kortet verkar vara hur snyggt som helst.
    Kram Ulla

    SvaraRadera