lördag 20 april 2013

ROX-igt kort

 Ett kort i en stil som jag inte är så förtjust i att jobba med, men vad gör man när beställaren vill ha just ett sånt kort? Jo, man gör sitt bästa och hoppas att hon ska bli nöjd!

 Metallhörnet och fågelburen kommer från ROX,

 liksom alla halvpärlor (finns ett gäng bland blommorna också, instoppade lite här och där)... På blommorna och namnet har jag använt mej av PearlMaker. Tycker att det blir så snyggt, glansigt och lite vackert porslinsaktigt.

... och texterna på kortets insida är även de från ROX.

Under spetsen på vänster sida kan man stoppa in sedlar eller presentkort.

Tyvärr har min kamera bestämt sej för att gå i pension, så jag ber om ursäkt för den sämre bildkvaliteten.

13 kommentarer:

  1. Åh, denna stilen fullkomligt älskar ju jag som du kanske vet =) Jag tycker ditt kort blev alldeles ljuvligt och romantiskt!!!!
    snygg och stilren insidan och du har mycket snygg stil som skrivit namnet för hand måste jag säga =)
    Ha en fin lördag!
    kram Iffa

    SvaraRadera
  2. Hur snyggt som helst. Fin stil på bnet o massor m blommor. Jätte jätte fint.:-) trevlig helg. Kram

    SvaraRadera
  3. Jättevackert! Och du behärskar denna stil lika bra som de andra, de är ju så man blir lite avundsjuk... ;)

    SvaraRadera
  4. Det kortet var nydelig! Liker blomsteroppsatsen og metalldetaljene, som gir en lekker helhet!!

    SvaraRadera
  5. For et fantastisk nyydelig kort! Du behersker jo denne stilen så bra! Jeg har stadig vært innom bloggen din og tittet i det siste, synes du lager så mye fint :) Nå har jeg lagt meg til som følger her, gleder meg til å følge deg framover!
    klem Unni

    SvaraRadera
  6. Jättefint alster och tycker som en förra skrivare att du behärskar alla stilar.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  7. Superfint! Fina texter från ROX på insidan. =)

    Ha det fint!

    SvaraRadera
  8. Så vackert kort och underbara textstämplar!

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  9. å så vackert, helt fantastiskt fint.
    haha..va jag skrattade åt din text med smyga omkring. Du är underbar!!

    SvaraRadera
  10. For et fint kort!
    Kjempefint med alle blomstene og perlene, og med kontrasten med litt metallpynt. Rett og slett nydelig.

    Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min!

    SvaraRadera
  11. Ett otroligt vackert kort!
    Jättefint upplägg och vackra dekorationer.
    Det märks definitivt inte att det inte är "din" stil.

    SvaraRadera
  12. Enda et nydelig kort fra deg. Du inspirerer. :-)

    SvaraRadera