lördag 23 mars 2013

Med råttor på toppen

Idag blir det ett inlägg med väldigt många bilder.

Jag fick en beställning på ett boxkort till en blivande tonårstjej, som gillar djur. Önskemålet var svart, vitt, turkost och lite lila och jag har försöka hålla boxen i de färgerna.


Tjejen har ett par råttor, som hon tränar. Så söta råttor fick det bli på locket!



På sidan har jag stämplat en av mina absoluta favorit-grattisstämplar.


Och på lockets insida sitter en tänkvärd och vacker text. En text som beställaren själv har valt och som säkert passar till denna flicka.

Utan lock ser "lådan" ut såhär...


... och när man tar bort bandet viker den ut sig till ett stort kort med många små kvadrater att dekorera.

Kanin är ett annat husdjur som mottagaren har, så jag letade reda på en söt bild. Sen har jag använt biljetter som dekoration här och där.

 Hästälskare är hon också :)


En fin hund bor i familjen. Och hallon och glass... det är gott!

På boxens undersida har jag slutligen "signerat" med min personliga stämpel och en bit av ytterligare en biljettstämpel.

Stämplar, hjärtebrads och hästskocharm från ROX Stamps.

5 kommentarer:

  1. Godmorgon!
    Alltså den där bilden med kaninen = hur söt får man vara egentligen, det kan inte vara tillåtet att vara så gullig,hihi.
    Att göra boxkort så här och få med så mycket kring vad personen tycker om är så fint, jag älskar att titta på det varje gång jag ramlar över det och blir så sugen på att göra det själv....fast det har inte blivit än men tids nog =)
    Det var snygga bokstäver du stansat ut hennes namn i och jag förstår att det där är din favo-grattis-textstämpel!!!
    Hon kommer bli helt till sig när hon får detta =)
    Ha en fin helg varesig det är jobb eller ledighet. Var och började prata med LSS-handläggare och boende för O igår.....förstår att det kommer bli en hel del att ta tag i framöver inför den flytten =)
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  2. Denne var såååå flott! Du imponerer stadig med din evne til å kombinere så masse flotte detaljer. Denne blir nok satt stor pris på. :)
    God helg!

    SvaraRadera
  3. Ursnygg box med många snygga sidor och olika teman på men mössen gillar jag inte.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  4. Inte så ofta man ser lådor med råttor på.....och dessutom väldigt sällsynt att jag GILLAR lådor med råttor på :)
    Men det här var en rackarns fin låda!!! Gillade till och med råttorna :)
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  5. Dette var jo utrolig kreativt! Mottager må vel bare bli glad for den der!

    SvaraRadera