torsdag 14 februari 2013

Måste bara visa...

 Häromdagen landade ett tjockt brev i min brevlåda. Det var från genomsnälla Lillekos fra Norge. Fast det visste jag inte när jag packade upp allt fint... för det stod ingen avsändare, bara ett kort med lite ledtrådar. Bland annat att avsändaren bor i Nordens Paris. Så då fick jag googla lite *ler* och fick lära mej att det är Tromsö som kallas så sedan 1840. Lite mer detektivarbete gjorde att jag till slut kunde lista ut att det var just Lillekos som skickat mej detta.

Jag tackar återigen! Så mycket härliga scrapsaker!!!

Dagens pyssel från min sida kommer lite senare idag. Måste överlämna grejorna till mottagarna först, annars blir det ingen överraskning.

Så... välkommen hit igen fram emot kvällskvisten!

2 kommentarer:

  1. oj vilket fint paket...sådär dreglande på spets och glittriga band

    SvaraRadera
  2. Underbara kort du gjort till barnbarnen!

    SvaraRadera