onsdag 20 februari 2013

Jag lovade ju...

... häromdagen att jag inte skulle lägga ut fler Alla Hjärtans-alster i år. Men då hade jag ju glömt bort den pågående omgången av Kort-O-Mania i forumet på scrapping.no, där uppgiften var just ett kort med temat "Valentin".

Jag roade mej med att göra ett försök till ett Clean And Simple-kort och kortet här är det jag skickade in som mitt tävlingsbidrag. Många var vi som ville delta och bidragen delades upp i tre grupper och en omröstning korade de två finalisterna i varje grupp. I en grupp blev det delat på en plats, så därifrån gick tre kort vidare. Summa summarum, sju kort till final.

Och där gick det fint för mej. Av alla dessa inkomna bidrag korades detta, MITT, kort som veckans VINNARE!!!!

Gissa, om jag är glad och stolt?!

Det lilla söta stämpelmotivet är förstås från Phunnyface och heter Amor, vad annars?! *S*

14 kommentarer:

  1. Stort bamse grattis till dig.
    Jag förstår varför du vann - ett så härligt kort.

    Må så gott
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Clean and simple är verkligen effektfullt. Stort Grattis till dig, kortet är dunderfint

    SvaraRadera
  3. GRATTIS som vinner - med et herlig, humoristisk og lekkert Valentine-kort!! ♥

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinsten!
    Så himla snyggt och fräscht!

    SvaraRadera
  5. Grattis!
    Vilket superfint kort.

    SvaraRadera
  6. Åååh, så vackert, vad läckert med bara vitt och rött! Fin detalj med den vita wellpappen och de små röda hjärtana som liksom susar iväg från Amors pilbåde! Stort grattis till ett solklart topplistekort!

    Kramar

    SvaraRadera
  7. Grattis!! Så snyggt kort! kram Lotta

    SvaraRadera
  8. Grattis Cornelia! Jättehärligt kort du fått till!

    SvaraRadera
  9. Grattis vad roligt för dig!!
    Detta kortet är superfräscht och snyggt, underbar stämpel och så snyggt med det rena och vita!!
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Stort Grattis till dig!!! Helt underbart vackert kort! Gillar massor!!!

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  11. Ett mycket stilrent och snyggt kort! Det förvånar mig inte det minsta att du vann. Grattis!!!

    SvaraRadera
  12. Stort grattis! Vilket helt fantastiskt sött kort. Gillar att den är enkelt och mycket tomt utrymme och sedan som pricken över i:et lite twine, hjärtan och den otroooligt söta amorinen

    SvaraRadera
  13. Less is more! Underbart kort!

    /Lian

    SvaraRadera