fredag 4 januari 2013

Linn blir tonåring - bidrag till Mollys CC

 Mollys Scrapbooking har just nu CyberCrop och en av tävlingarna är att skapa ett kort utifrån en skiss. Jag har försökt mej på den och gjort ett kort till min systerdotter, som blir tonåring nästa vecka. Hon spelar fiol och saxofon och är dessutom drillflicka och jag har låtit kortet få lite musiktema och hoppas att hon kommer att gilla det!

 Tagen kan man såklart dra ut.

 Insidan.

Och så kortets baksida.

Samtliga stämplar kommer från ROX Stamps.

Nu hoppas jag bara att Linn inte tjuvkikar här, för då blir det ju ingen överraskning på födelsedagen. Men för att kunna delta i tävlingen måste jag länka till ett blogginlägg, så därför lägger jag ut det redan nu.

7 kommentarer:

  1. Ännu ett jättefint kort! Gillar verkligen när tagen går att dra ut. Tänkte också försöka mig på den skissen. Nu är jag så sugen på att göra vårkort. Får se om jag vågar mig på att använda lite mer färger. Jag gillar ju precis som du brunt så det brukar oftast resultera i de färgtonerna.

    SvaraRadera
  2. MUMS, ett sånt vackert kort...ett kort med ljuv musik!! Härliga textstämplar var man än tittar och t o m insidan är lika väldekorerad och snygg som utsidan, du kan du!

    Jepp, jobbar idag, men för första gången på nio år kom jag flera timmar försent :( Försov mig, vaknade och blev helt chockad när jag insåg vad som hänt...trodde sånt bara hände andra. Antar att jag behövde sova ut, men det är aldrig roligt att komma för sent.

    Ha en skön helg!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Detta kortet kommer hon jättedigga,jag lovar =)
    Så fräckt och underbart att du tagit upp hennes musikintresse!!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej där!
    Åh vilket snyggt kort med massa fina detaljer! Lycka att få ett sånt.
    Dina kort är så härligt välarbetade med alla sidor fint dekorerade. Själv har jag en förmåga att lägga energi på utsidan o sen smyga förbi resten...Ett utvecklingsområde helt enkelt för oj så fina dina kort blir!

    Glada hälsningar Monica

    SvaraRadera
  5. Du slutar aldrig att imponera... jättefint som vanligt! Linn blir säkert jätteglad!!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Alltid lika väl gjort kort härliga jordnära färger och många fina detaljer på den och stämplarna är så trevliga.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  7. Nog kommer hon att bli jätteglad över detta snygga kortet

    Kraaaaaam

    SvaraRadera