torsdag 6 september 2012

En tack-tavla

Jag byter jobb och har gjort en tack-tavla till mina gamla kollegor. Den är i storleken 30x30 cm och ramen kommer från Clas Ohlson (tipsar bara, för jag vet att det tidigare varit svårt att få tag i ramar i den storleken. CO har både vita och svarta).

Texten har jag skrivit för hand utan att ens bemöda mej om att skriva fint. Den är ju från mej till dem... och då kan det vara lite personligt såhär, tycker jag.

Stämpelmotivet heter "Hejdå" och passar perfekt här, eller hur? Min lilla text slutar med raden "Nu går jag vidare".

Motivet kommer från Phunnyface.

Jag är inte speciellt ordningssam i mitt pysselrum, så på bordet låg lite spillbitar från ett tidigare projekt. Jag kletade på lite lim och smockade dit dem på den här tavlan. Blev rätt nöjd med resultatet *S*

4 kommentarer:

  1. Ha... smackade bara dit!! Det låter väldigt enkelt det du Nela!
    Fint blev det ju...som vanligt!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad fint av dig att göra en tavla att ge dom!
    Du har en fin handstil, inget fel på den =) och absolut skall man skriva för hand då det blir så mycket mer personligt tycker jag!
    Då har du lyckats igen direkt med att använda upp dina spillbitar = superbra ju,hihi.

    Tack för tipset om ramarna, Claes Olson har precis öppnat här i vårt köpcentrum =)

    Fin att man bara ser baksidan på stämpeln, japp passar sååå bra!
    Fint med blomhörnan!

    ...sonen har varit high-life här i veckan.....men ska sätta mig i helgen och besvara dig =)

    kram!

    SvaraRadera
  3. Lika snyggt som vanligt du är duktig på det här håller med Iffa att det är mer personligt att skriva själv.
    Kram Ulla

    SvaraRadera