onsdag 25 juli 2012

Kort av "skräp"

 Detta är verklig "skräp"-booking. Jag höll på med ett annat, lite större och mer komplicerat kortprojekt... och så låg det kvar lite pappersspill på bordet, ett felstämplat grattis och ett överblivet uppstämplat motiv (jag stämplade två ifall jag skulle misslyckas med färgläggningen).

Jamen, det var ju ett riktigt "kort-kit", eller hur?! och då blev det raskt det här kortet med motiv från Phunnyface och texter från ROX.

Insidan med en av mina favvo-texter från ROX. Ja, den till vänster, alltså.

 Men den lilla söta kramen är inte dum, den heller.

Som skrivyta stansade jag ut en cirkel med den släta sidan av en cardstock upp och under den en scalloped cirkel med "rätsidan" upp. Syns ganska tydligt här.

På baksidan, min personliga stämpel och så den söta Angelica, som stämpelängeln heter.

2 kommentarer:

  1. Japp, det är samma papper =) Vad skulle vi göra utan dessa underbara papper från Maja Design!?
    Har köpt i flera omgångar och tröttnar aldrig.

    Så perfekt att göra kort av skräpet direkt, själv samlar jag på mig högar av detta skräp och till slut tröttnar man och vill inte använda det, skall ta till mig lite av ditt förnuft och använda det direkt =)

    Så snyggt du gjort på framsidan, håller med dig i det du skrev hos mig, man vill helst inte gömma någon av sidorna, så här har du ju lyckats perfekt med att få båda att synas.
    Fina textstämplar du använt, de är verkligen så användbara.

    Jag önskar dig en underbar dag i vårt äntligen sommar-Sverige!!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilket snyggt skräp du har... här blir det mest trådar och tygfnas!! :D
    kram

    SvaraRadera