måndag 7 maj 2012

Jag har fyllt år!

Förra veckan fyllde jag år och fick inte mindre än tre helt underbara handgjorda kort i min brevlåda. Jag har bloggat dem i min vardagsblogg, men helt glömt bort att visa dem här. Ber om ursäkt för det! Jag blev verkligen jätteglad åt att några bryr sej så mycket om mej att de tagit sej tid och ork och satt sej ner och förfärdigat dessa mästerverk till just mej! TACK!

Från vänster kom ett kort från Susy och Oliver, mina DT-kompisar hos Phunnyface. Motivet är fantastiskt fint. Sen är det ett kort från Anna-Lena på ROX Stamps. Kolla in hennes handstil, texten på framsidan har hon skrivit själv! Kortet längst ner kommer från norska Monica och är så mycket "jag" som det bara kan bli, brunt och snören och halvpärlor... ja, ni fattar?!

TACK allihop för alldeles ljuvliga kort!
(och då har jag valt att inte visa insidorna, som är fulla av personliga saker till lilla mej...)

3 kommentarer:

  1. Mycket snygga kort du fått!! Vad kul att få sånt fint i brevlådan när man fyller år =)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nu blir jag lättad, TACK! Blev så orolig att kortet försvunnit!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera