lördag 20 augusti 2011

Och vinnaren äääär....

Jag har med lottens hjälp dragit VINAREN i min utlottning. Och den som hade tumme med Fru Fortuna den här gången är...




...




...




...




... TUSSLING!!!!!

Stort grattis till dej! Maila mej din adress så kommer din vinst med posten! (cornelia@raggsocka.se)

Tusen TACK till alla er andra, som skrivit så otroligt gulliga kommentarer om mej, min blogg och om Phunnyface! Jag hoppas att ni fortsätter att komma på besök lite nu och då, för det är ju så trevligt att ha er här!

6 kommentarer:

  1. Trodde verkligen att det skulle stå MAUD:-) Nej då det trodde jag inte, men önskade:-) Grattis till vinnaren!!! Jag är ju inne här och beundrar dina alster ganska ofta:-)

    SvaraRadera
  2. Grattis till Tussling! :)
    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnaren!!
    Tack Cornelia för att du bjöd på en fin candy!!

    SvaraRadera
  4. Oj, vad roligt. Tack för chansen att vara med.

    SvaraRadera
  5. Hejsan! Vinsten har kommit och jag ville bara säga tack ännu en gång. Jättemycket fina saker i vinsten =)

    SvaraRadera