tisdag 22 mars 2011

Ett plånbokskort

En plånbok av cardstock, klädd med läderpräglat tunt, svart papper.

Ta av banderollen och vik ut den...


... så ser den ut såhär.

Namnet är utstansat med QK Katie och de andra texterna är stämplade och embossade.



Viker man upp mittdelen så hittar man ett stämpelmotiv, Cool kille, från Phunnyface. 13 är antalet år som grabben fyller och texten till höger passar en man i den åldern (eller för all del, alla människor i alla åldrar!).
Till vänster en bild på födelsedagsbarnet...




... där man på baksidan kan läsa denna lilla hälsning. Jag får naturligtvis skämmas för att detta alster inte blev klart i tid till födelsedagen. Pinsamt. Men jag hoppas att slantarna kan kompensera lite för det!

5 kommentarer:

  1. Men du är ju FANTASTISK! Vilket super, super,SUPERcoolt kort till en nybliven tonåring!!!

    SvaraRadera
  2. Den här plånboken gillade jag,den ser ju riktig ut innan du viker ut den och visar va fin den är på insidan..
    Har du någon mall till den??

    SvaraRadera
  3. Jag gillade detta plånbokskort skarpt, och det var ju fantastiskt fint på insidan! Tack för dina snälla kommentarer inne hos mig, jag blir så glad.
    Kramis

    SvaraRadera
  4. Hur läcker som helst...skulle passa mig riktigt bra för snart ska jag göra ett födelsedagskort till en 11-åring. Har du någon mall?

    SvaraRadera