torsdag 25 november 2010

PhunnyFace's julkollektion

Jag fortsätter skapa ljuskort med motiv ur PhunnyFace's julkollekton. Här är det Julljus som fått pryda framsidan...


... och Adventsljus på insidan. Båda har jag stämplat på akvarellpapper och färglagt med tombowspennor.


Nisse med lussebullar är sååå söt, tycker jag. Den större lussebullen är av okänt märke och har hamnat i min samling via nån begagnatannons för längesen.
Tagen går att dra ut och på den kan man förstås läsa: God Jul och Gott nytt år!


På insidan har jag stämplat en Snölykta.

Nästa projekt är på G, det är inte ett ljuskort, men har snölyktan som motiv. Kommer här endera dagen! *S*

2 kommentarer:

  1. Vilka söta!!!
    Jag e nog den enda i hela scrapvärlden som inte gjort ett te ljus kort än, måste testa d snart. Tack för titten hos mig, ja blir så glad!!!

    SvaraRadera
  2. Snyggt som vanligt!
    Vill ha kvistpunchen....
    Kram

    SvaraRadera