söndag 17 oktober 2010

Cool kille från Phunny Face

Cool kille är verkligen en cool stämpel, från härliga PhunnyFace. Kul med ett kill-motiv och kul att det är inte är så "pluttinuttigt", för vilken kille gillar sånt?!

Här har jag skapat ett grattiskort...



... och dekorerat insidan med samma stämpel. Jag vill gärna att det finns något på insidan, även om det är så enkelt och sparsmakat som här.
Och materialet? Spillpapper och annat "jox" som jag hittade i mina gömmor. Texten är utstansad med QK Olivia och Heidi Swapp.

2 kommentarer:

  1. Linnéa snart 5 år hälsar:
    Oh, vad fint,,,,och cooooolt!
    Kan väl inte göra annat än att instämma :-) Som vanligt väldigt fint arbetade kort. De är så perfekta och helt lagom i dekos för min smak i alla fall.

    SvaraRadera
  2. Superdupercooling!!! Kul med en lite grabbig stämpel, får nog ta mig en titt på de där phunny face (la faktiskt en beställning precis i början, men de drog aldrig några pengar eller skickade några stämplar så då sket jag i det. Blev nog någon miss, så jag får försöka igen).

    SvaraRadera