onsdag 11 augusti 2010

DT hos Phunny Face!!!

Jag har fått ett nytt DT-uppdrag och ingår nu i teamet hos Phunny Face, ett företag som designar och säljer egna stämplar med härliga motiv. Klicka på bilden ovan så kommer du dit!


Här är den söta stämpeltjejen Greta. Sådär såg jag ut som liten, ungefär. Flätor, stora tänder och många fräknar på näsan *S*

Imorgon landar mina första Phunny Face-stämplar i brevlådan. GISSA om jag längtar efter att få sätta igång och skapa?!

Vill skicka ett stort TACK till Anita och Fredrik, som driver Phunny Face. Tack för förtroendet! Jag hoppas att jag ska motsvara era förväntningar!

Så här skriver de på sin blogg:

VI har hittat vår nya DT!
När vi såg Cornelias grejer så blev vi helt frälsta och kände att vi måste ha henne i vårt team med en gång så vi kunde inte vänta längre. Så här e hon vår nya DT CORNELIA. Kolla in hennes blogg.... Och du Cornelia Välkommen till Phunny Face.

4 kommentarer:

  1. Grattis till uppdraget!!
    Det ska bli kul att få se för jag gillar deras stämplar..har tittat in där några ggr.
    Kram// Inga

    SvaraRadera
  2. Grattis, grattis! Ska bli kul och se vad du skapar till dem :o)

    Hälsningar från norr!

    SvaraRadera
  3. Grattis!! Är helt säker på att du passar utmärkt som DT där, allt du gör är jättefint!

    SvaraRadera
  4. Stort stort grattis till din DT plats, det kommer bli kul att se alla alster du kommer att göra.

    SvaraRadera