fredag 18 juni 2010

Vinst!!!


Scrap och tryck i Vedum har haft cybercrop. Jag hann bara göra två bidrag, men hör och häpna!! Den här LO-n vann jag med i en av utmaningarna. Arrangörerna utsåg vinnaren och hade 23 bidrag att välja mellan och MITT vann! Jag är heeeeelt överväldigad och, såklart, jätteglad!



Måste bara visa LO-n här, trots att den kommer att bli en födelsedagspresent till Johan nästa månad, när han fyller sex år.



LO-n är gjord efter en skiss.



Emil (mitt lite äldre bonusbarnbarn) var också med i CC-n och vann en av barntävlingarna! GRATTIS!

Här ser du hans LO, skapad på temat "Sommar":

4 kommentarer:

  1. Grattis!! Jättefin lo!
    /Sara

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten!
    Snygg Lo och hälsa sonen att hans bidrag är jättefint!

    SvaraRadera
  3. Inge konstigt alls att du van, den är ju skit snygg. Grattis!!!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Stort GRATTIS till vinsten!!
    Jag är inte förvånad.Du är otrolig och LO,n är sååå bra!
    Även lillkillens är jättebra.....lite finare än din!


    Kraam!

    SvaraRadera