lördag 12 juni 2010

Skolavslutningspresenter

Igår var det skolavslutningar här i Sundsvallstrakten och jag tänkte visa er de små presenter som sambons barnbarn fick.

Först blötte jag av etiketterna från vanliga läskflaskor...


... sen tillverkade jag några nya! *S*

Stämplade motiven på akvarellpapper och färglade med tombowspennor. Texten är utstansad med QK Abigail Classic.



Klistrade på etiketterna på flaskorna med ScrappyGlue...


... och paketerade dem i cellofan. Blågula band och namntags fullbordade mina små skapelser.



Tagen kan man vika ut och däri satte jag en hopvikt turkisk sedel, eftersom en Turkietresa stundar för oss alla till hösten.
Ha en skön helg i regnet!

3 kommentarer:

  1. Vilken kul idé! Jättefina!
    Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Kjempegod ide! De ble jo skikkelig lekre og garantert en suksess hos ungene :)

    Tertit

    SvaraRadera