lördag 24 april 2010

En flicka som heter Alma

Beställningskort igen. En flicka som heter Alma är född.

Jag gillar den här typen av popup-kort, som hopfällda ser ut som ovan...


... men när man drar upp "tavlan" i mitten blir så här fina och kan stå för sej själv!

Stämpeln är från Skogstokiga.




På baksidan en text på bosniska. Jag har ingen aning om vad det betyder, utan skrev helt sonika ut texten, som jag fått i ett mail, direkt på det stämplade (stämplarna kommer från Stämpelboden) pappret *ler* Så är jag säker på att det blir rätt stavat också! *S*

Pappret jag använt är ur serien Vivi Gade Bremen, dubbelsidiga jättefina pastelliga... Jag har råkat köpa på mej alldeles för många, så om du gillar det och vill ha en packe med 6 stycken papper, så säljer jag en sådan för 25 kr + porto. Maila mej isåfall!

1 kommentar: