tisdag 20 april 2010

Boken Om Mig

Jag fortsätter att anta Svensk Scrapbookings månatliga utmaningar i Boken Om Mig - BoM. Nu i april ska man scrappa något om "En dag som förändrade mitt liv" och mitt val av dag var självklart. Först tänkte jag mej en bild på mej och sambon och så nån sorts "almanacksblad", men så hittade jag det här Prima-pappret från Papper & sånt och tänkte om totalt. Det blev istället min första LO helt utan foto...
... och med bara tre små brads i hörnet som dekoration. Två utstansade hjärtan som slingrar sej om varandra får symbolisera Kärleken. Texten är QK Banana Split, som fått lite glitter på.
LO-n är i det lite mindre formatet, 8"x8".

1 kommentar:

  1. Hej. Kikar förbi.. Såååå fina grejer du har gjort! Blev jätteglad bara av att titta på bilderna :)
    Tack för titten!

    SvaraRadera