tisdag 23 februari 2010

Hönsmamma?

Min mamma är verkligen ingen hönsmamma... tvärtom. Men hon gillar att sticka, så jag tyckte att det här motivet passade så bra på ett kort just till mamma. (Och du, mamma... jag vet inte när du ska få det, det är ju så länge tills du fyller år!)

Den här stämpeln, och ett helt gäng till i samma stil, släpps på scrapmässan i Karlstad första helgen i mars. Det är Papper & Sånt som står bakom och de kommer sedan att finnas till försäljning i butiken. Perfekta till påskkorten, men passar vid en mängd andra tillfällen också!

Just nu kan du VINNA en av de nya stämplarna genom att lämna en kommentar i P&S-bloggen. Skynda dej dit och skriv en rad, du också!

5 kommentarer:

  1. Både kortet och stämpeln är fantastiska!!!

    SvaraRadera
  2. Härligt kort! Härliga färger och härlig stämpel :o) Jag är en hönsmamma själv så jag borde nog göra ett sånt kort till mig själv ;o)

    SvaraRadera
  3. Hihi såå gulligt!! Härliga färger (Y)

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  4. Vilket superfint kort och stämpeln var jätteläcker!:)

    SvaraRadera
  5. Kul stämpel..fina färger.Är ny på det här med kort. men blir så inspirerad av er andra.In hittar så många kul stämplar.//Inga

    SvaraRadera