måndag 22 februari 2010

Ett till av bara farten...

När jag ändå var i farten och gjorde bäbiskortet i turkost... så blev det ett till i ljusblått. Fick så härliga papper från Viktoria på Papper & Sånt häromdagen, det här är ett av dem. Läckert prickigt och rutigt, det enda som är svårt är att välja vilken sida som är snyggast! Här har jag använt båda... *S*
Stämpeln har jag köpt begagnad, okänd tillverkare, men jag har som vanligt stämplat på akvarellpapper och färglagt med tombows. Sen hade jag ingen stämpeldyna i rätt färg, så jag målade helt enkelt textstämplarna med en tombowspenna och gjorde avtryck på så sätt. Funkade riktigt bra.

2 kommentarer:

  1. Dina kort är så underbara! Gillar båda bäbiskorten och stämpeln på det första, den med fotavtrycken på, var har du fått tag på den? Jättesmart med tagen med namnet på som är gömd.

    Boxarna är supersnygga också. Jag har bara gjort en enda men blir jättesugen på att göra en till. De blev så läckra!

    Gillar LOn till SS februariutmaning massor. Ja... säg det som inte blir bra som du sätter tänderna i :)

    Kramen!

    SvaraRadera
  2. WOOW verkligen underbart vackert!!
    Den blåa färgen är underbaar :D
    Kram kram

    SvaraRadera