torsdag 5 november 2009

Pusselkort

NU kan jag visa hela kortet!
Jag har använt papper (fantastiskt tjocka, härliga, dubbelsidiga i läckra färger!) från Crate Paper, nämligen Brunch Collection, Sky och Canopy. Stämpeln är från Whiff of Joy, Party Animals och av den har jag gjort ett litet pussel med hjälp av en QK-die. Varje pusselbit har fått lite nonpermanent-lim på baksidan, så att de faktiskt går att ta loss och pussla med!


Under motivet har jag använt baksidan på ett av de mönstrade pappren och på det stämplat en gång till, så att man har något att följa när man vill lägga pusslet... Band, blommor och bling är också från butiken. Texten "4 år" är utsansad med tången, stilen heter Maggie Mini. 3D-lack på bokstäverna ger dem lite höjd.

1 kommentar:

  1. Vilken underbar idè!
    Jag skulle kunna tänka mig att vilket barn som helst skulle få svårt att hålla sig från att pussla... perfekt födelsedagskort!
    Ha det bra i helgen!
    Annacarin

    SvaraRadera