torsdag 5 november 2009

Anna & Edge har gift sej!


Inspirerad av Ulrika, som gjort ett sånt läckert kort till en Izabella som fyllde 3, gjorde jag det här kortet till Anna & Edge, som har gift sej. Det är en beställning, så jag känner dem inte alls och beställaren hade inga önskemål heller, så jag gjorde ett ganska traditionellt kort i vitt med röda rosor. Det kan ju inte bli fel iallafall, tycker jag.

Pappret här på framsidan har ett djupt, präglat mönster, som inte syns så bra på bilden. Riktigt vackert i verkligheten, dock.


Pappret hade jag i mina gömmor och det är riktigt läckert med vitt på vitt...


... så jag spann vidare på den linjen när jag skrev namnen i mitten.

QK-bokstäver med 3D-lack på, monterade på en spellbinderoval, som jag gjort hål i kanten på, med hjälp av en vanlig öljettsättare.

1 kommentar:

  1. Jag förstår att du blev nöjd med det!! Det är verkligen vackert!!

    Kraaaam

    SvaraRadera