söndag 2 augusti 2009

Till en riktig hästtjej

Det här är inte riktigt "jag"... svårt för rosa och såna där färger... men till en tjej i "häståldern" kan det kanske passa?



Z-vikningen är ju så kul! Men vilken konstig vinkel jag har fotograferat i?!

Hästskorna, liksom texten, är utstansade med tången. Textstilarna är Phoebe och Moxie skinni mini. Allt material ur mina egna gömmor. Stämpeln från Magnolia, som annars inte tillhör mina favoriter, precis. Människorna ser ut som flodhästar i ansiktet, tycker jag, men hästen är ju så gullig *S*

4 kommentarer:

  1. Jättefint.. Härliga färger;).
    Har ingen magnolia kvar
    Nu syns min brevlåda i min blogg !=)!

    SvaraRadera
  2. hallå i stugan...rosa tycker jag aboslut är din färg.. ;)
    Mycket fint och jag håller me hästenstämpeln e mkt fin!!

    Sett att det är en liten scrapshoppingdag i hsand den 5e sept?? Jag mailade o fråga men OM man vill pyssla så äre inte nån föranmälan eller så och sen så skulle det vara lite butiker på plats så man kan shoppa lite om man vill!! :)

    SvaraRadera
  3. ett kanonfint kort, och en härlilg vikning på kortet, blir lite annorlunda kort då.

    SvaraRadera
  4. Hästtjej eller inte... hon blev säkert jätteglad över det fina kortet!!
    Inte ska du skämmas ihjäl heller... vem ska då göra alla fina kort... jag bara undrar jag!!??
    Jag får väl skylla mig själv när jag inte uppdaterar ordentlig... eller hur??
    Kram!

    SvaraRadera