måndag 9 februari 2009

Tjejkort

Ett beställningskort till någon som sett ett liknande kort jag gjort förut. Det skulle vara med prinsesskrona... så jag klädde in en chipboard från Panduro med silverpapper från CreativeCompany. Pappret är också från Panduro, tror jag, med sammetstryckta ord på.
Kanten på det vita pappret är gjord med Fiskars kantstans.


Insidan.
Cardstocken är rosa på ena sidan och gul på den andra. Lite FÖR gul, tyckte jag och klädde båda sidorna med vitt papper. Stämpelmotivet är från Whiff of Joy och kommer att finnas hos House of Inspiration, som öppnar butiken på söndag.
De rosa hjärtanen till höger är av filt.

2 kommentarer:

  1. Vilket underbart kort. Gillar kantstansen du använt!!!
    Visst är Whiff stämpeln fin!
    Nu ska jag springa till House;)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. WOW vilket fint kort! Älskar ju färgerna!!

    kram kram

    SvaraRadera