måndag 15 december 2008

Göra det enkelt för sej...

Ja, ibland ska det ju gå snabbare än snabbt och när jag nu ikväll hade plockat fram papper, sax, snören och julklappar... som skulle slås in... så hade jag ju inga julklappsetiketter!

Snabbt och lätt gjorde jag då dessa av ett ark kvistpapper. Skar ut bitar på ca 5x10 cm, stämplade med brunt, chalkade kanterna och knep hål med håltången.
Klart på ett ögonblick!

God Jul-stämpeln och pappret från Forma Hantverk och igelkotten från PennyBlack.

8 kommentarer:

  1. visst är vi priviligierade som kan göra egna etiketter och julkort.

    SvaraRadera
  2. Häftigt och så enkelt!!
    Kul kul!
    KRAM Birgitta

    SvaraRadera
  3. Med tanke på den hobby man har, så brukar det inte saknas resurser hemma...
    Tyckte de blev väldigt trevliga. Gillar deras enkelhet!

    SvaraRadera
  4. Men vad smart och snyggt!!!
    Tänk att man kan göra så ;) inga köpta julklappsetiketter efter att jag sett detta :D då kan man spara pengen och köpa lite scrapsaker för den :D :D

    SvaraRadera
  5. Gjort på ett ögonblick... pyttan... det gäller ju att ha lite grejor hemma också plus att de ska passa till ändamålet!!
    Men det ska medges att de blev väldigt fina!!Undrar om jag ska ta och "lyfta" dem hur det nu ska gå till... jag vet ju inte var du gömmer undan dina grejor!! Äsch jag får väl göra som vanligt ... använda Röda Korsets ettiketter!
    Ha det gott!!

    SvaraRadera
  6. Vilka snygga saker du gör tjejen !!!! kan bara säga wow

    SvaraRadera