söndag 23 november 2008

En 7-åring...

Alice fyller 7 år idag och ska såklart få ett grattiskort!


Insidan har en katt som "poppar" upp.
Beskrivning helt enligt en bok som heter 100 kort att göra av papper.



Tjejen ska också föräras ett album i storleken 12x12", där jag gjort ett antal LO-er. Tanken är att albumet ska fyllas på efterhand.
Här är en av sidorna, där jag scrappat ett stooooort foto. Jag tycker det är riktigt kul ibland! Med stora foton, alltså.
Det här har hon tagit själv, genom att bara vända på kameran och knäppa... blev så fint. Och roligt ;-)

Journalingen har jag gömt på en liten tag, som man kan dra upp. För att den inte ska ramla ner och aldrig gå att hitta igen, har jag klistrat som en liten "ficka" där den sitter.

4 kommentarer:

  1. Vilket härligt fint tjejjigt kort. Och jättefin LO. Gillar grimasen(?).
    Hon kommer att bli jätteglad!!!!!

    Hälsa från mig.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh jag bara älskar kortet till Alice...är ju stor kattälskare och har faktiskt en katt som heter Alice.

    SvaraRadera
  3. kortet är ju bara för sött...vad kul med en katt som tittar upp sådär.
    LOn är superfin och det blev verkligen bra med ett så stort foto

    SvaraRadera
  4. Vilken go liten tjej :)
    Kramar i massor

    SvaraRadera