tisdag 14 oktober 2008

Pappa fyller år idag!

Pappa skulle komma hit och då skulle han få den där saken jag gjorde häromdagen... men planerna ändrades och det fick bli ett grattiskort istället. Presenten får han när vi träffas nästa gång, den är för otymplig att skicka med posten.

Nåja, det här kortet ser väl inte så mycket ut för världen. Lite halvtrist, kanske...

... men här kommer själva finessen! Man kan vrida upp den yttre "trädkronan" och vilka sitter där, uppflugna på en gren?! Jo, pappa å jag! *S*

Ett riktigt skojigt kort att göra! Funderar på andra varianter, med saker man kan vrida... kom gärna med idéer!

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Nu äntligen har jag lagt in dig i min bloggrunda.

    Sprid den jättegärna till andra också. Nu ska jag titta mer på din blogg

    http://minbloggrunda.blogspot.com/

    Ha det bäst

    SvaraRadera
  2. Aaahhh! Vilken genialisk konstruktion!!

    SvaraRadera
  3. Så synd att de inte kunde komma... dina föräldrar. Men kortet finns ju kvar tills ni se igen! Det var en rolig variant... du kan du Nela!

    SvaraRadera