måndag 27 oktober 2008

Ett grattiskort

Ett beställningskort. En kille som fyller 40 och är supersportintresserad SAMT intresserad av mat och vin, utbildad inom "provkök och sånt"... Jaha... hur ska jag få ihop det, då?? *S*

Lite svårt att se, kanske, själva vikningen. Men det är som ett dragspel, bara. Man lyfter upp delen med namnet och vecklar ut kortet på den ledden.

Fotboll: Laget i hans hjärta är Liverpool, så jag letade reda på en bild på internet med deras flagga. Gräs som botten och så en fotboll, förstås!
Hockey: Timrå IK är det som gäller här...
Mat och vin: Ja, ni ser ju själva. Lite collage ur några veckotidningar blev det.

Texten är Abigail, Metro och Phoebe, stansade med qk-tången.


Baksidan har jag stämplat lite diskret med min handgjort av-stämpel och några blad.


3 kommentarer:

  1. Vilket härligt Grattis-kort! Klart du får länka till mig, blir bara glad!

    SvaraRadera
  2. Det blev snyggt- vilket roligt kort!
    Kul vikning.

    SvaraRadera