måndag 22 september 2008

Beställningskort - bröllop

Ett bröllopskort i höstfärger löd beställningen, men i övrigt fick jag fria händer.
Resultatet blev såhär.
En "ficka" med ett hjärta i.
Papper från CCHobby.
Blommor, blad, organzaband, sidendito, metallfärgade hjärtebrads, biljetter gjorda för ändamålet... och så metalltråden! Det är första gången jag använder sån, snurrad runt ett penselskaft blev det såna här kuliga små spiraler (i/runt blomman).

Så kan man dra ut hjärtat... och där har jag satt ett stämplat motiv, färglagt med akvarellpennor samt brudparets namn, utstansade i stilen Ginger.


Och på baksidan av hjärtat finns det gott om plats att skriva sin hälsning.

5 kommentarer:

  1. Åhhh vilket underbart bröllopskort! Jättefin idé med hjärtat! Den skriver jag upp i min bok.

    Grattis till gästdesigneruppdraget! Det är du sannerligen värd! Jag sökte också dit men har inte blivit tillfrågad (snyft) men jag får glädjas åt er andra istället, så stort GRATTIS igen!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad fint kortet blev... Så vackert!!

    En xtra kram på din lyckodag!!!

    SvaraRadera
  3. Vilken rolig idé med hjärtat!

    SvaraRadera
  4. Fantastiskt fint!!! Vilken trevlig idé!
    Kram!

    SvaraRadera