söndag 24 augusti 2008

Julkort

Hmm... färgerna?? Det är ju samma kort, men baksidan ser mer ljusröd ut än framsidan. Nåja, julrött är det här kortet. Ganska mörkt julrött, faktiskt.

Först tänkte jag ha ett stämpelmotiv till, med tomte och ren och allt möjligt, men då syntes inte de vackra pappren, så jag tänkte om! Istället blev det ganska enkelt, men ändå vackert (tycker jag). Bladen o bären är utstansade med qk-tången. Motivet heter "Holly".


Satte samma "Holly" på baksidan + min stämpel. Är väl egentligen inte så juligt med en fjäril på stämpeln, men jag har ingen annan.

3 kommentarer:

  1. Jättefint julkort. Gillade det papperet - vad är det för märke?

    SvaraRadera
  2. Vilka fina julkort! Kanonfint papper. Ja det är kanske dax att börja med julkorten nu. Kram Jeanette

    SvaraRadera
  3. Supergrattis till vinsten! Vad kul!

    Och vilket fint julkort du gjort. Härligt papper. Jag börjar nästan känna för julkort nu. Har faktiskt beställt två julstämplar idag...

    Kram!

    SvaraRadera